Re: Rozrośnięty Folders.dbx

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 01:21:54 MET

news:1jia95lz7inno$.dlg@kwinto.prv...

> Plik usunąć, a potem od nowa skonfigurować drzewko folderów poczty
> tudzież zasubskrybować grupy.

Co w końcowym rezultacie, zwłaszcza na słabszych maszynach, radykalnie
ożywia Obtłuka.
Dobrze tez w kluczu HKCU\Control Panel\Desktop dodać wartość DWORD o
nazwie SmoothScroll i parametrze 0. Poprawka ta działą natychmiast (no
prawie, trzeba zrestartować OE, no, ale systemu już nie)
Ja robię tak:
Zrzucam ekran z rozwiniętym drzewkiem katalogów (nie muszę chyba mówić,
po co), wyłączam OE, wyrzynam folders.dbx, załączam OE (dla pewności
przed operacją przechodzę w offline, ale nie jest to niezbędne).
Przeciągam katalogi na swoje miejsca (ano, po to zrzut ekranu), a grupy
subskrybuję pisząc: (jak dobrze, że konta zostają, grupy na nowo zrobić
nie problem)
Dla serwera domyślnego:
Dla serwera innego niż domyślny (można zastosować dla domyślnego takze,
jeśli ktoś chce)
Kłopot może być, gdy ktoś ma np. 50 grup... to lepiej niech batcha
zrobi, a każde wciągnięcie nowej grupy przedzieli komentą pause - bez
tego OE może się "przewrócić", lub zamrozić. Na pytanie "czy chcesz
subskrybować..." zatwierdzam spacją, nie enterem.
I to wsio. Teraz tylko wciągnięcie listy postów, lub można "wyrównać"
(ja wciagam listę, mam szybkie łacze, to trwa "minuta osiem".

Nie jest to zbyt ekonoiczne może, ale u mnie sprawdza sie 100%.
Acha, w OE odptaszam "powiadom, jeśli są nowe grupy...".

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail: vika@mail.zp.ua