Re: Systemowe dylematy

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 27 Oct 2009 - 23:39:01 MET

** Nathan <mail@sig.jest> wrote:

> Odpada. Cenowo nie wytrzyma (wiem, że to na lata, ale realia są takie a nie
> inne)

Skoro odpada to odpada sam wiesz lepiej. Ale jednak to jest różnica raptem
kilkuset złotych - jeżeli komputer służy do pracy i to specjalistycznej i nie
zarobi na siebie tej różnicy w kilka tygodni to weź rzuć to co robisz i zajmij
się czymś innym. I to nie jest żadna złośliwość z mojej strony tylko troska. :)

> Co do kompatybilności programu specjalistycznego. Na w7 nie wszystkie funkcję
> chodzą, zawiesza się.

Jesteś pewien, że wykorzystałeś wszystkie funkcje kompatybilności itd.? Jaki to
program?