Re: Systemowe dylematy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 27 Oct 2009 - 20:59:52 MET

Dnia Tue, 27 Oct 2009 08:00:01 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Możesz wyjaśnić po co wysuwasz to jako argument "za", skoro
> Windows XP jest systemem sprzed ośmiu lat, cały czas się
> robi starszy i gorszy, a do tego Windows 7 zawiera tryb XP
> usuwający konieczność instalacji starszej wersji w razie
> problemów z kompatybilnością? :)

Teoretycznie masz rację. Jednak w firmie ważniejsza jest jednolita baza
systemowa, zgodna z pozostałymi maszynami i zapewniająca bezproblemową
pracę całego środowiska, niż ewentualne fjutchery/bajery wnoszone przez
nowe, nie do końca przetestowane rozwiązania. Rozumiem to dobrze, bo sam
dwa lata temu stałem przed podobnym dylematem.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/