Trzymać takie obrazki? (porządkuję dane)

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 27 Oct 2009 - 18:30:52 MET

Hejka!
Potrzebuję krótko - porządkuję dane (ponad 200 płyt zgranych) i zostały
mi 3 niepewne obrazki...
Mam pewne wątpliwości, czy "przewalić" je na pliki, czy zostawić w
formie obrazu?

Pierwszy obrazek (NRG, podmontowany Daemon Tools, ISO Buster ma babola i
w NRG widzi tylko jedną ścieżkę, natomiast z napędu wirtualnego widzi
dobrze)
Płyta DVD z danymi, nie ma tu filmu DVD.
Jest natomiast takie coś:

http://sp5sjt.webpark.pl/ib1.png

Obrazek drugi, też podmontowany DT:

widać 4 układy systemu plików.

Pierwszy: http://sp5sjt.webpark.pl/ib2a.png

Drugi: http://sp5sjt.webpark.pl/ib2b.png
(BTW. co oznaczają czerwone plusiki?)

Trzeci: http://sp5sjt.webpark.pl/ib2c.png

Czwarty: http://sp5sjt.webpark.pl/ib2d.png

Ani jeden, ani drugi obrazek nie jest z płyty bootującej.

Przeleciałem je antywirem (wszystkie pozostałe też i już je
uporządkowałem antywirusowo) i co-nie-co mi "oznajmił". Nie wnikam, czy
słusznie, czy nie - chcę sie tych plików pozbyć. Z obrazu nie bardzo
idzie je wyciąć, ze zrzuconych plików to chwilamoment....
Pytanie mam...
Czy stracę, czy nie stracę, jeśli te obrazki zrzucę w całości do plików?
Mam coprawda jeszcze jedna płytę z plikami alarmowanymi przez antywirus,
ale z nią sobie poradzę, jedną jeszcze ogarnę, musi zostać, bo to
bootująca z Linuksami. Chociaż jak trzeba będzie to i tej sie pozbędę,
niszczarkę nakarmię, pingwinów wuchta w necie...

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail: vika@mail.zp.ua