Re: Systemowe dylematy

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Oct 2009 - 15:59:53 MET

On Oct 26, 11:26 pm, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:

> Mało, że na kilku grupach robisz za lokalnego głupka, to teraz tu przylazłeś
> zdobywać kolejną sprawność grupowego idioty? Zatem cel osiągnąłeś - a teraz
> won z powrotem do błotka.

COZ ZA CHAMSTWO MARKETONOIDOW MICRO$$$ !!!

Ja rozumiem, ze jestescie nerwowi po klapie badziewiastej Visty, ale
te akcje na grupach dyskusyjnych juz traca ZORGANIZOWANA
PRZESTEPCZOSCIA!

Rozumiem tez, ze wprowadzenie nowego produktu na rynek musi miec
sowita kampanie marketingowa ale nie zachowujcie sie jak HITLER i
STALIN !!!