Re: blokowanie potencjalnie niechcianych plików w Image File Execution Options.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 23:27:23 MET

> Tak ale zablokujesz na amen, najcześciej to robi wirus, ktory blokuje np.
> Regedit itd..

mi nie chodzi o blokowanie samego rundll32.exe tylko konkretnego pliku dll o
konkretnej nazwie tak aby nie był brany pod uwagę przez system i pomijany.
Co do exe to sprawdza się to znakomicie tylko nie wiem jak to jest z dll aby
go zablokować na amen. Można w ten sposób zabezpieczyć się przed najbardziej
popularnymi trojanami które mają stałe nazwy plików. np. digeste.dll itp.