Re: Systemowe dylematy

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 22:52:52 MET

On Oct 26, 9:20 pm, Nathan <m...@sig.jest> wrote:
> Sprzętu dziwnego - brak. Co do biurowych rzeczy - głównie wielkie
> arkusze excela z dziwacznymi makrami (Open office sie poddał).

No tutaj może być problem, trzeba byłoby może przeobić trochę te
makra... Ale być może tylko troszkę.

> Z dziwnych aplikacji to program do liczenia białek i projektowania
> genów. Pod XP chodzi super.

Ależ przecież takie programy bioinformatyczne są głownie rozwijane pod
Linuksa! Świat akademicki głównie linuksem żyje!
(Może nie w Polsce, ale co to za świat akademicki w Polsce... Pożal
sie Boże.)