Re: Systemowe dylematy

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 20:35:12 MET

On Oct 26, 8:21 pm, Nathan <m...@sig.jest> wrote:
> Witam serdecznie
>
> Mam mały problem decyzyjny. Do zakupienia jest komputer (Core2 Duo E7400
> 2 lub 4 GB RAM) - przeznaczenie biurowe, z założeniem braku modyfikacji
> następne 5 lat.
> Pytanko jest następujące - jaki system? XP, W7 (x86,x64). Support XP
> skończy się za czas jakiś więc sensownym wyborem wydaje się W7. Jakieś
> sugestie?

Oczywiście, że Linux albo FreeBDS! Zero potrzeby instalowania drogiego
badziewia antywirusowego, stabilność - raz zainstalujesz and forget
it, o niebo większe możliwości jak np. systemy plików o wydajności i
funkcjach o których NIE MA MOWY pod windows, KILKAKROTNIE mnieksza
zasobożerność (zwłaszcza w porównaniu z w7), o wiele większa
wydajność, długo by można wymieniać...

Do potrzeb biurowych z powodzeniem będzie OK!