Re: 640x480 przy drugim monitorze

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_spamming.please.op.pl>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 18:52:06 MET

U偶ytkownik "Rados艂aw Sok贸艂" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:hc3sg7$7c9$2@polsl.pl...

> Nie, nie robi tego. Masz zainstalowany jaki艣 program albo
> sterownik, kt贸ry zachowuje si臋 niestandardowo.

Ok, to jest mo偶liwe - zak艂adk臋 dotycz膮c膮 klonowania obrazu znalaz艂em w
panelu sterowania NVidii, wi臋c mo偶liwe, 偶e to ona jest odpowiedzialna.
Spr贸buj臋 tam powalczy膰.

> Moja Vista pami臋ta pod艂膮czane urz膮dzenia (wed艂ug numer贸w se-
> ryjnych pobieranych przez DDC, prawdopodobnie) i ustawia klo-
> nowanie lub drugi pulpit wed艂ug preferencji dla danego urz膮-
> dzenia.

Kiedy pod艂膮cz臋 urz膮dzenie po raz drugi nie mam ju偶 tego problemu, faktycznie
ustawienia s膮 pami臋tane. Jednak za pierwszym razem zawsze mam ten sam
problem.

> PS. Nie r贸b FUTa bez ostrze偶enia. I to sugeruj膮cego lekki
> cross-posting.

Mea culpa, pisa艂em posta w po艣piechu i faktycznie nie zaznaczy艂em
Follow-out. Post poszed艂 oczywi艣cie r贸wnie偶 na pl.comp.os.ms-windows.vista,
co tak偶e powinienem zaznaczy膰 :)

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !