XP, nLite - integrowanie SP1 + SP3 do instalki

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 18:45:14 MET

Mając instalkę (legalną) XP Home Edition (bez nawet SP1) jak to
połączyć pod nLite w jedną całość z SP3 skoro SP3 wymaga żeby był JUŻ
zainstalowany SP1 ??? Czy da się jakoś zintegrować OBA Service
Pack'i do instalki pod nLite???

Tylko błagam nie pytajcie po co, chcę rzeczywiście przygotować
instalke "unattended" która miałaby wszystkie potrzebne SP, .NET
Framework, stery, a za to nie miała szerego niepotrzebnych i
przeszkadzających w sumie usług i składników systemu.

Trochę się zająłem programowaniem i czuję, że często będę musiał
instalować windę do różnych niszczących system eksperymentów.