Re: Licencja OEM i MSDN

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 08:44:00 MET

"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> Odpowiedz na
news:hbsee2$1hro$1@opal.icpnet.pl:

> Oczywiście.

Czyli jak teraz aktywuje 7 na kluczu MSDN, to potem, po np reinstalacji
Visty(bez zmiany sprzętu), Vista nie biedzie się burzyć przy aktywacji? Bo m$
będzie mieć tam u siebie dane że na tej samej konfiguracji siedzi już Widnows
7, a licencja OEM mówi o nowych kompach na których nie było wcześniej
systemu. Siódemkę postawiłem na próbę, i na razie nie zdała tego testu. Na
moim sprzęcie Siódemka nie nadaje się do ogladania filmów, i raczej zostane
pewnie do SP1 na Viście...

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski