windows 2008, programy i funkcje

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 16:32:39 MET

Mam Windowsa 2008 server (standard). Oba pracują w domenie.
Użytkownik domenowy (uprawnienia administratora) instalował na
serwerze 1 kilka programów.
Ten sam użytkownik (admin domeny) zalogował się na drugim serwerze
(serwer 2) i po wejściu w "Programy i funkcje" w panelu sterowania,
widzi aplikacje, które zostały zainstalowane na serwerze 1.
Sprawdzam co jest w HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
i są tam poprawnie wyświetlane aplikacje.
Jakimś cudem, aplikacje pobierane są również z lokalizacji
HKCU\Software\Microsoft\Installer\Products (czy jeszcze jakiejś, tego
nie wiem).

Jak wyłączyć takie zachowanie systemu?
Jak wyświetlić w Panelu sterowania TYLKO aplikacje zainstalowane
na danym serwerze?
Na obu jest zainstalowany SP2, ale programy były instalowane jeszcze
za czasów SP1.

Problem w tym, że na serwer 1 mam zainstalowane 3 instancje MSSQL,
a na serwer 2 mam 1 instancję - nie mam zielonego pojęcia jak
zidentyfikować, którą instancję muszę usunąć.

PS: być może takie samo zachowanie występuje w Windows Vista,
ale nie mam go pod ręką, żeby się upewnić.

Jacek