Co do podkastów pod Windowsa?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 07:22:30 MET

Witam,

jestem zrozpaczony. Nie ma żadnego działającego programu do pobierania i
słuchania podkastów pod windowsa. Próbowałem:

a) Miro - nie chce czytać części moich ulubionych kanałów.

b) Winamp - nie radzi sobie jak w kanale pojawi się kilka plików, a do
tego nie ma znaczników pobrane/niepobrane odsłuchane/nieodsłuchane i w
efekcie strasznie się gubię w tym, co już słuchałem, a co jest nowe,
zwłaszcza że nie pobiera wszystkich nowych tylko 1 najnowszy.

c) Juice - wyglądał obiecująco, ale niestety ma jakiś błąd dziwny, który
powoduje, że się wysypuje na niektórych podkastach

d) ziepod - niestety płatny

--
Przemysław Adam Śmiejek