Re: Vista Home Premium 32bit, 4GB RAM

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Thu 22 Oct 2009 - 11:31:39 MET DST

bim-bom pisze:

> Tak z ciekawosci, na czystym systemie bez uruchomionych zadnych
> programow, uruchamialem kilka programow zajmujacych dokladnie 500MB
> pamiec. No i juz przy 4-tym, dysk zaczal mi mielic... Z tego co
> pamietam, sam Windows Vista nie zajmuje wiecej niz z 700mb, wiec nie za
> bardzo tego rozumiem...

Ja sprawdziłem doświadczalnie jak to jest. Sama vista bez odpalonych
moich standardowych programów zajmuje sporo ramu. Ale to tylko tak
na postrach. Gdy odpaliłem programy i zajęły one prawie cały ram
okazało się, że vista "oddała" im z powrotem pamięć. To znaczy po odjęciu
ilości ramu zajętego przez programy od ilości ramu jaki mam fizycznie
wyszło o wiele mniej niż vista zajmuje na początku.
Mam vistę x64 i 8GB ram.

--
pozdrawaiam