Re: Wolne formatowanie Windows 7

Autor: Cavea <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 22:58:13 MET DST

Sempiterna pisze:

> Użytkownik "Piotr Palusiński" napisał

Nie o to pytałem.

> Ale jednak odpowiednimi programami udaje sie odzystać tak utracone dane...

Czyli są zapisywane wszystkie sektory podczas formatowania
czy nie ?

Nie interesuje mnie wielokrotne zapisywanie tych samych
sektorów, tylko jednokrotne zapisanie wszystkich sektorów
partycji włącznie z tymi MFT. Aby programowo nie dało się
odtworzyć zawartości, bez dobierania się fizycznie do dysku.

Pozdrawiam,
Marek