Re: Wywalanie systemu przez CD-ROM?

Autor: Marcus <m.korbecki_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 15:07:18 MET DST

JoteR pisze:

> Nie, to wcale nie "tzn". Musisz zdiagnozować, czy to faktycznie wywala
> się system (BSOD i automagiczny restart) czy też jest to restart bez
> żadnego ostrzeżenia.
> Wyłącz "Automatyczne ponowne uruchamianie" i jeśli pojawi się BSOD,
> przepisz kod błędu. Nie zawadzi też zajrzeć do Dziennika zdarzeń.
> Jeśli BSOD się nie pojawi i komputer bez walki się zresetuje - wal na
> pl.comp.pecet i pytaj: "Jaki kupić zasilacz"? ;->
>
> JoteR

Dziennik zdarzeń nie zawiera niczego, co rzuciłoby jakiekolwiek
światełko na sprawę. Zasilacz jest nowy - jak cały komp zresztą -
Highlander 550 W. Co, rzecz jasna, nie musi świadczyć o tym, że jest w
100% sprawny. O ile wcześniej BSOD mówił coś o win32k.sys, to wczoraj z
kolei miałem dwa BSOD-y z komunikatem DRIVER_IRQL_NOT... Zaczynam
podejrzewać grafę. Mam Radka 4890 VaporX.

Pozdro
Marek