Brak kilku kanalow w DScalerze 4115 - c.d.

Autor: ajn52 <271252_at_aster.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 14:17:38 MET DST

Kilka dni temu pisalem o moich klopotach z programem DScaler - chodzilo o
to, ze nie mozna bylo uzyskac wszystkich kanalow. Dzis otworzylem
komputer, zeby porownac oznaczenia na tunerze z tymi, ktore automatycznie
zostaly wybrane podczas instalacji programu. I tak, oznaczenia na tunerze sa
takie:

PAL B/G, PAL I, PAL D/K

Sa jeszcze oznaczenia dla SECAM i NTSC, ale to pierwsze chyba jest juz
nieaktualne i nie podaje tego.
Natomiast w programie DScaler w oknie konfiguracyjnym tunera automatycznie
zostaly wybrane takie oznaczenia:

PHILIPS FMD1216ME MK3 Hybrid (PAL)

Chodzi mi o to, czy zostal wybrany wlasciwy tuner? Mam podejrzenie, ze
przyczyna braku tych kilku kanalow moze byc blad w wyborze tunera. A nie
chce sam eksperymentowac z innymi tunerami, zgodnie z ostrzezeniem, ktore
pokazuje sie na poczatku instalacji DScalera.

Pozdrawiam

Adam