Re: Windows 2003 Serwer i korzystanie z FTP

Autor: Peter May <peter.may_at_poczta.fm>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 11:46:49 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Generalnie to chodzi o to, że na routerze i firewallu trzeba
> przekierować/otworzyć całą pulę portów, na których będzie
> nasłuchiwał serwer FTP (a nie tylko jeden, który normalnie
> służy wyłącznie na potrzeby kanału poleceń FTP).

Na routerze mam otwarty odpowiedni port (na serwerze dałem inny, niż
21), a nawet zakres portów. Podczas próby logowania się
ftp://<ip_adres>:50 w okienku Windows dostaję komunikat:

"
Wystąpił błąd podczas otwierania folderu na serwerze FTP. Upewnij się,
czy masz uprawnienie dostępu do tego folderu.

Szczegóły:
200 Type set to A.
227 Entering Passive Mode (192,168,1,2,21,162).
"

Jeśli dobrze rozumiem, to połączenie dotarło do serwera, ale z jakiś
powodów zostało odrzucone. Gdzie dalej szukać przyczyny?

--
Peter