Drukarki terminalowe

Autor: Leon <roberttrubas_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 19:10:20 MET DST

Witam,

Mam wielki problem z podlaczeniem drukarek terminalowych za pomocą
sterownika Easy Print pod Server 2008 R2. mam inną maszynę Server 2008
gdzie działa to bez problemu natomiast pod R2 nie. Drukarki sie podłączją
jedna po probie wydruku nie ma zadnego komunikatu , po prostu nie drukuje.

Klient to Windows 7 Ultimate, ale pod XP tez nie dziala, natomiast pod
Server 2008 działa na wszystkich klientach. W R2 widzę, że Framework 3.5
jest zainstalowany na serwerze, ale doczytałem się że pod R2 Easy Print
działa też bez Frameworka. Czy ktoś ma jakieś pomysły co można zrobić, będę
bardzo wdzięczny.

--
Pozdrawiam
Leon