montowanie partycji do C:\Users\username i problem z nia

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sun 18 Oct 2009 - 22:06:22 MET DST

witam
chce zamontowac partycje 'E' (system pliku to ntfs) do C:\Users\szymon
(tj. do mojego glownego uzera, znaczy sie: mnie), gdyz 'zabawa' w
'folder redirection' nie do konca jest tym, czego chce.
najpierw, jako admin, utworzylem katalog szymon w c:\users\, nastepnie
zamontowalem partycje mountvolem (mountvol C:\Users\szymon \\?\id-
partycji-ktorego-teraz-nie-pamietam-a-ktore-bylo-poprawne\\), dir w C:
\Users\ pokazywal partycje poprawnie zamontowana. nastepnie utworzylem
usera 'szymon' majac nadzieje ze system 'nadpisze' wszystko w
utworzonym katalogu- oczywiscie mylilem sie, utworzyl on katalog
szymon.nazwa_hosta.
zmiana nazw dowiazania i katalogu domowego nic nie daje.

jak moge zamontowac owa partycje, by bezproblemowo moc z niej
korzystac, tak by bylo to wszystko 'przezroczyste' dla systemu? system
to windows7

pozdrawiam
szymon