[Vista x64] Nie działa ładowanie poprawek systemu

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Sun 18 Oct 2009 - 16:20:17 MET DST

Witam

Stoi sobie komputer z Vistą Business x64 z zainstalowanym SP1. Od
jakiegoś czasu (trudno powiedzieć jakiego, bo to nie mój komputer) nie
działa Windows Update - po włączeniu wyszukiwania aktualizacji zgłasza
błąd 0x80070424. Ściągnąłem SP2 licząc na to, że uda mi się go chociaż
zainstalować ręcznie, ale instalator zgłasza ten sam błąd.
Przejrzałem net pod kątem tego typu problemów i nie udało mi się nic
zdziałać. Działa usługa BITS, narzędzie naprawiające BITS twierdzi, że
wszystko jest ok. Działa też usługa Windows Update. Antywirus nic nie
zgłasza, skanery spyware'u również. O co chodzi?

--
Pozdrawiam
Maciek