Re: Brak kilku kanalow w DScalerze 4115

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 19:49:04 MET DST

Użytkownik "ajn52" <271252@aster.pl> napisał w wiadomości
news:hbcvbb$1qjm$1@newsread2.aster.pl...

> Mam karte TV Leadtek Winfast DV 2000 i kiedy ogladam telewizje za
> pomoca
> programu dolaczonego do tej karty, mam wszystkie programy.

No, to instalacja jest sprawna. Teraz sprawdzić, czy karcie wpisywane są
właściwe czestotliwości, i/lub czy nie zmienil się plan kanałów, etc. Ja
spróbowalem kiedyś DScalera. Po 5 minutach (nie, no, dłużej próbowałem)
wypieprzyłem go z większym hukiem, niż zainstalowałem. Powód - po prostu
program był niesterowny. Możliwe, że teraz by zadziałał, ale wcześniej
nie chciał. Albo obraz był czarnobiały, albo plan B,G, czy D,K na
sztywno się zmieniał i albo kolor w szumach, albo czarnobiały bez
szumów, albo mono i coś widać, albo stereo (audio) i problemy. Pomijam
już bitwy z rozmiarami obrazu (16:9, czy 4:3), oraz także, jak u Ciebie,
z częstotliwościami. Nie dawało się tego ogarnąć żadnymi opcjami...
wywaliłem. Szkoda, nie mam nic pod Pingwina, na którego chcę się
wreszcie przesiąść.

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:vika@mail.zp.ua