Re: sposób na "głośniej"

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 15:17:13 MET DST

Użytkownik "Adax" <Adax_Tnij@op.pl> napisał w wiadomości
news:hbbvo9$e5t$1@news.onet.pl...
> Witam! Jak pod Winamp lub Foobar podgłośnić cicho nagrane MP3? Systemowe
> ust. gł. mam na maxa i w odtwarzaczachteż max. Są jeszcze jakieś metody,

Tak - podnieść głośność samego pliku. Każdy edytor audio to potrafi, ale
zainteresuj się takimi co robią to bez rekompresji (np. darmowy
mp3directcut).
Co do odtwarzaczy, to na pewno systemowy WMP11 (wcześniejsze pewnie też, ale
nie wiem, nie korzystałem) w swojej bibliotece multimediów ma opcję
wyrównywania przy odtwarzaniu glośności plików i jak ją zaptaszysz wszystkie
grają prawie jednakowo głośno.

pzdrw
gl12d4