Re: Ukrycie danych w skrócie .lnk

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 18:38:03 MET DST

** radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

> Nie umie.

To poprosi kogoś kto umie i z tym nie będzie żadnego problemu. Albo przeczyta
grupę. :) Żadne zabezpieczenie.

> Ale już napisałem "pośrednika" w javie.

Możesz napisać i sto pośredników nic to nie zmienia - parametry wywołania są
jawnie widoczne i nic z tym nie zrobisz (na innych systemach da się wyłączyć
możliwość listowania nie własnych procesów).