W artykule <hb9de8$trm$1@news.onet.pl>, Expedyt napisał(a):
>> Stąd też moja sugestia, żeby to zweryfikować.
>>
>> PS: jeśli router ma logi (a pewnie ma), to można do nich zajrzeć
>> z jakiego powodu odrzuca połączenie.
>
> Niestety nie mam dostępu do logów rutera.
Może spróbuj poprosić o pomoc admina tej sieci?
Jeśli nie, to odinstaluj całkowicie:
- wszelkie oprogramowanie do WLAN/WiFi
- z menadżera urządzeń usuń kartę WIFI wraz ze sterownikami.
Ściągnij
http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/downloads/driver_wifi_atheros_TC00190600E.exe
(sterownik do WiFi dla Twojej karty sieciowej), zainstaluj i spróbuj
ponownie podłączyć się do sieci.
Jacek
Received on Fri Oct 16 16:35:05 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 16:42:01 MET DST