Re: [Windows 7 Prof PL] Dziwny problem z WiFi

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 16:31:38 MET DST

W artykule <hb9de8$trm$1@news.onet.pl>, Expedyt napisał(a):

> Niestety nie mam dostępu do logów rutera.

Może spróbuj poprosić o pomoc admina tej sieci?

Jeśli nie, to odinstaluj całkowicie:
- wszelkie oprogramowanie do WLAN/WiFi
- z menadżera urządzeń usuń kartę WIFI wraz ze sterownikami.

Ściągnij
http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/downloads/driver_wifi_atheros_TC00190600E.exe
(sterownik do WiFi dla Twojej karty sieciowej), zainstaluj i spróbuj
ponownie podłączyć się do sieci.

Jacek