[Windows 7 Prof PL] Dziwny problem z WiFi

Autor: Expedyt <expedyt_at_____n**ospam__.op.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 09:49:22 MET DST

No i zainstalowałem Windows 7 Professional (32 bitowy) w wersji polskiej
(wydanie RTM). Napotkałem na razie na jeden dość uciążliwy problem:
mianowicie nie jestem w stanie połączyć się z jedną z sieci
bezprzewodowych (do ruterów w domu czy w pracy, bez problemu), z którymi
łączyłem się spod Win XP.
Sieć jest wykrywana (jako 802.11g, WEP), ale nawet nie dochodzi to
żądania podania hasła, natomiast wywala mi dymek z propozycją naprawy
błędu. W dzienniku zdarzeń mam wpis:

------------>8-----------------
Struktura diagnostyki sieci zakończyła diagnostyczną fazę operacji.
Zaoferowano następującą opcję naprawy:

Nazwa klasy pomocy: RNWF MSM Helper Class

Główna przyczyna: Skojarzenie bezprzewodowe z siecią „Kokos” nie
powiodło się
Nie odebrano odpowiedzi od routera lub punktu dostępu.

Identyfikator Guid głównej przyczyny:
{0576ac9e-f3d4-4148-ac43-0820b503d3b3}

Opcja naprawy: Poszukaj przyczyn niskiej jakości sygnału sieci
bezprzewodowej.
Sygnał jest niskiej jakości z powodu odległości lub zakłóceń.
Więcej informacji na temat tego problemu zawiera Pomoc i obsługa
techniczna systemu Windows.

Identyfikator Guid naprawy: {cdf735da-71de-471e-85a6-98b05df7d631}

Liczba sekund wymaganych na naprawę: 300

Kontekst zabezpieczeń wymagany do naprawy: 0

Interfejs: Połączenie sieci bezprzewodowej
({dbeb32d9-f8ef-480c-b899-2255dc6a0b1d})

Dodam jeszcze, że kiedy miałem kompa pod kilka metrów od antenki rutera,
działo się to samo.

Macie jakiś pomysł?
Exp