Windows na fakturę czy paragon?

Autor: Cavea <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 14:19:23 MET DST

Mam trochę może trywialne pytanie czy lepiej kupić Windows
(do użytku domowego, czasem jakiś program na zlecenie ale nie
prowadzę firmy) na fakturę czy paragon/rachunek nie imienny ?
Chodzi o dość drogą odmianę tego systemu, więc duża kwota i
dlatego się zastanawiam.
Jak za kilka lat bym chciał odsprzedać na Allegro, to mógłbym
przekazać paragon następnemu właścicielowi jako dowód zakupu.
Fakturę bym mniej chętnie przekazał, są tam moje dane różne.
Ale czy faktura nie jest w jakiś sytuacjach lepsza - np.
jakbym musiał przefaksować ją do Microsoftem jako dowód
zakupu (zdaje mi się że kiedyś słyszałem o takich przypadkach)?

Pozdrawiam,
Marek