windows fundamentals i flash player

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 11:13:55 MET DST

Witam

Na systemie windows fundamentals z SP2 nie mogę otworzyć nagranej na CD
strony WWW ktora ma animacje w flash player. Doinstalowalem flash playera
najnowsza wersje, ustawilem w przegladarce poziom zabezpieczenia na
najnizszy i nic nie pomaga. Na normalnym winxp dziala bez problemu. Czego
jeszcze moze brakowac tej przegladarce (IE 6.0 z SP2) do otworzenia tej
strony? (strona ktora probuje otworzyc wymaga jedynie IE6 z SP2 i wlaczone
JS oraz 'zeswalaj na wlaczanie aktywne z CD' i tak mam zrobione)

s.