Re: [OT] O karcie kredytowej (było: Jaki darmowy program do zmiany nazw zdjęć?)

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 10:15:29 MET DST

kamil pisze:
> "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
> Zwykla VISA czy VISA Electron mozna zaplacic, nie mow mi ze polskie banki
> nie daja takiej mozliwosci?

No dają, ale po co mam płacić za Visę, której nie używam? VE niby w
niektórych transakcjach działa, ale dla bezpieczeństwa nie włączam tej
opcji, bo na koncie do którego mam darmową VE mam kupę kasy.

> A to juz problem ksiegowego, ty masz legalne oprogramowanie i w najgorszym
> przypadku nie odliczysz sobie tych 10EUR, co majatkiem nie jest..

Ale ja sam jestem sobie księgowym. Tak to już jest w Małym
Przedsiębiorstwie.... Poza tym, jak nie wystawi dobrze dokumentu, to
będę miał legalny, ale bez potwierdzenia.

To oczywiście rozważania poboczne, bo znalazłem już darmową zmieniarkę
nazw.

--
Przemysław Adam Śmiejek