[Win 7 x64] powercfg

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Oct 2009 - 14:07:10 MET DST

Cześć,

Dłuższy czas temu za pomocą polecenia powercfg wyłączyłem wybudzanie ze
stanu uśpienia przez wszystkie urządzenia oprócz przewodowej klawiatury.
Kilka tygodni wszystko było w porządku. Dzisiaj zauważyłem, że znowu
komputer jest wybudzany przez inne urządzenia.

Po wpisaniu powercfg -devicequery wake_armed okazało się, że te
urządzenia bez mojej ingerencji z powrotem zostały ustawione w systemie,
jako urządzenia wybudzające. Co gorsze, nie mogę ich znowu wyłączyć, bo
teraz po wpisaniu odpowiedniego polecenia powercfg otrzymuję informację,
że nie mam uprawnień do wyłączania urządzeń wybudzających. Nie
zmieniałem żadnych uprawnień, ani niczego nie instalowałem. W tym czasie
jedynie zmieniłem modem kablowy na router ADSL.

Macie pomysł, dlaczego urządzenia wybudzające same zostały dodane,
dlaczego nie mogę ich teraz usunąć z powodu braku uprawnień, których nie
zmieniałem, i co powinienem zrobić w tej sytuacji?

Dzięki i pozdrawiam,
Leszek