Win7 - Forward portu do Virtual PC

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Thu 08 Oct 2009 - 22:56:26 MET DST

Witam

Moze ktos to juz przerabial , ja sie powoli poddaje.

Probuje w Windows 7 przekierowac port przy takim scenariuszu :

http://moje.publiczne.ip:9999 ------> http://192.168.0.100 (adres serwera
http na VirtualPC).

Wewnatrz mojej sieci wszystko chodzi jak powinno , problem tylko z zewnatrz.

O ile forwarding w ramach tej samej maszyny jako tako da sie zrobic to
przekierowania na innego PCta w tej samej sieci za cholere.

Nie wiem czy tylko mi sie wydaje ale to zarzadzanie Centrum sieci w Win7
jest - bardzo lekko - wybitnie irytujace.
Forwarding w XPku w porownaniu z tym to absolutna prostota (w pozytywnym
znaczeniu oczywiscie - wszystko jasne i intuicyjne).

--
pozdr. ggs