Re: problem z instalacją Win7

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 08 Oct 2009 - 20:54:31 MET DST

Dnia Thu, 8 Oct 2009 20:45:25 +0200, slash napisał(a):

> Użytkownik "slash" <fake@fake.pl> napisał w wiadomości

> ok, przeczytalem powoli drugi raz i chyba załapałem;) rozumiem że trzeba to
> ustawić przed instalacją?

Oczywiście. Tylko ustawienie dysku twardego jako urządzenia bootującego
uniemożliwi start instalatora z DVD, tak więc lepszym pomysłem będzie po
prostu wypięcie na chwilę dysku z XP, tak żeby instalator na pewno
umieścił bootmanagera W7 na tym samym napędzie, wraz z systemem.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/