Re: Windows 7 - piorytet kodeków

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 08 Oct 2009 - 20:39:19 MET DST

Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski@googlemail.com> Odpowiedz na
news:cb78efe8-dab2-4248-b8a8-faf7176ac0c0@e34g2000vbm.googlegroups.com:

> za ChRL nie zrozumiem, czemu niektorzy pisza 'm$' (w domysle: 'zle m

Głównie z przyzwyczajenie. Od "zawsze" pisałem m$ na m$;)

> $'), a nadal mecza sie z systemem. dobrowolnie, o czym swiadczy
> powyzszy post ('zainstalowalem na probe..');

No tak, chciałem zobaczyć co to ta wyhwalana "siódemka" jest.

> jakby nie bylo darmowych
> rozwiazan, w niektorych kwestiach- lepszych (a w innych gorszych)

Na "darmowych" nie działa XNews;)
No chyba że pod Wime które nie jest emulatorem windy.
A po za tym mogę używać produktów firmy m$ i być nawet z nich zadowolonym,
ale nie pochwalać polityki korporacji m$.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski