Re: przypisanie mac -> ip : export

Autor: Szymon Wyrembak <__at__.eu>
Data: Wed 07 Oct 2009 - 14:03:11 MET DST

mike pisze:
> Mam serwer DHCP na Windows 2003 Server.
> Interesuje mnie informacja o przypisaniu adresow IP do MAC w postaci
> mozliwej do dalszego przetwarzania.
> Jesli wejde w konsole zarzadzania DHCP to mam dostep do "Dzierzawy
> adresow" skad moge sobie zrobic export do pliku.
> Potrzebuje dostep do tych informacji z poziomu skryptu dzialajacego w
> UNIX-ie a tak na prawde docelowo chodzi o wlozenie tych informacji do
> bazy PostgreSQL.
>
> Jakies propozycje?

Jeśli chodzi ci o zastrzeżenia a nie dynamicznie przydzielone adresy to
zapoznaj się z poleceniem:
netsh dump dhcp
Możesz to dalej obrobić (jak kiedyś przerzuciłem za pośrednictwem Excela
do MySQL). A jeśli jest coś prostego w użyciu to też poproszę o linka ;)

--
(popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)