Re: Co¶ lekkiego zamiast Flash Playera

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 04 Oct 2009 - 06:19:55 MET DST

PP in news:ha6um8$tja$1@news.vectranet.pl
> Witam
> Mam starego laptopa z Windows 2000, generalnie mi starcza, ale Flash
> Player mi go zamula okropnie.
> Procesor 600MHz i tylko 256MB pamięci bo więcej sprzęt nie
> toleruje.Chciałbym zastosować jaki¶ lekki zamiennik lub wgrać starsz±
> wersję i wył±czyć ci±głe monity o upgrade, jest taka szansa?
> Piotr

jesli ta wersja flasha, ktora masz, jest zbyt zasobożerna - tutaj masz do
wyboru starsze wersje:
http://kb2.adobe.com/cps/142/tn_14266.html
[to sie nazywa splata dlugu; kiedys mi PP podrzucil ten link, to i wypada
oddac :)
A swoja droga - i tak potem bedzie wrzeszczalo o pobranie najnowszej wersji.
Wiec najlepiej zablokowac flash w przegladarce i wlaczac, gdy konieczne, gdy
woła o to i dalej nie chce jechac]