Re: Problem z pobraniem adresu IP

Autor: Tomkowski <tomkowski_at_DODATEKinteria.pl>
Data: Fri 02 Oct 2009 - 23:56:21 MET DST

> - czy próbowałeś wpisać adres "na sztywno"?
> - czy, jak napisano, próbowałeś uruchomić jakiś "liveCD" ?
> - czy nie ma blokowania MAC, konfliktu MAC, nic innego nie zmieniałeś?

a) Wpisałem adres na sztywno. Bez efektu. Widać w okienku, że komputer
próbuje wysłać pakiety, ale nie otrzymuje nic z drugiej strony.

b) W weekend sprawdzę działanie komputera jakimś livecd. ciekawe jaki
będzie efekt.

c) Nie powinno być, ponieważ nic nie zmieniałem w konfiguracji żadnego z
komputerów i urządzeń. Zmieniłem kabel, ale jak już napisałem wcześniej
po podłączeniu na tym samym kablu innego komputera wszystko działa OK.

Dzięki za podpowiedzi.

Pozdrawiam, Tomkowski