Problem z pobraniem adresu IP

Autor: Tomkowski <tomkowski_at_DODATEKinteria.pl>
Data: Fri 02 Oct 2009 - 08:27:33 MET DST

Cześć,

Mam komputer stacjonarny z Win XP podłączony do routera. Parę dni temu
wszystko działało całkiem dobrze, dopóki nie zrobiłem przemeblowania.

Konfiguracja jest standardowa: router ma DHCP a komputer automatycznie
pobiera adres. Problem jest taki, ĹĽe od kilku dni komputer nie pobiera
adresu IP. Pojawia się komunikat o braku pełnej szybkości łącza i
konfigurowany jest zapasowy adres.

Podłączyłem kablem notebooka, zamiast komputera stacjonarnego. Pobiera
adres, działa internet, wszystko OK. Więc nie jest to problem kabla, czy
konfiguracji routera. Dodatkowo zainstalowałem na komputerze nowy
sterownik do karty. A potem, ponieważ dalej nie działało, usunąłem i
ponownie zainstalowałem kartę. Dalej nic. Za to na routerze widzę, że na
moment komputer się podłącza, dostaje adres, ale potem znika.

Jak sobie poradzić z tym fantem?

Pozdrawiam, Tomkowski