Re: wydajność komputera do oglądania filmów z sieci

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 12:21:08 MET DST

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał
w wiadomości news:1254389900.565088@bongos2.pseinfo.pl...
> Też mam podobnie na niektórych gratach, mimo update Flash Playera,
> driverów do grafiki itp.
>
> Podpinam się pod prośbę - ma ktoś jakiś pomysł jak to poprawić?

Nasuwa mi się na myśl tryb overlay... Przy słabszych maszynach ratujący
wręcz sytuację. Testowałem swego czasu, na dość słabej maszynie
(K6-350), pewną aplikację, mogącą podawać obrac normalnie i w trybie
nakładkowym. W normalnym cięło, w nakładkowym szło płynnie.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;