Re: wydajność komputera do oglądania filmów z sieci

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.pl>
Data: Thu 01 Oct 2009 - 11:10:36 MET DST

Pewnego razu PaweL tak oto obwieścił(a):

> mam problem z płynnym oglądaniem filmów na Youtube, Dailymotion itp.
> Komputery z procesorami AMD 2400XP i Pentium M 1,4GHz, Procesory obciążone
> na 100%, filmy się przycinają.

Ja właśnie niedawno nabyłem laptopa Pentium M 1.6 z 1GB RAM, Readon 9600
32MB, zainstalowałem XP, Operkę i nic więcej i filmy nie tną się, pełen
ekran czy te "Youtubowskie HD", bez różnicy. Łącze 2Gb lub Internet Play.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?