Re: Porównywanie plików

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 30 Sep 2009 - 00:25:18 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h9u0g0$ane$1@opal.icpnet.pl...

> Ale o jakich sumach mówisz? SHA1?

Podałem hasło do gugla...
A mój przykład - MD5 chyba, ale nie dam głowy, czy coś nie wyżej.
Przed wieeeeloma laty, oglądałem pewien ruski film (fakt komunizmu
wówczas ma zerowe znaczenie), gdzie pewnemu gościowi, do mieszkania,
pakuje się inny gość.
Co waść tu robisz? A do domu przyszedłem... Gadka szmatka, stanęło na
tym, że zgadzały się adresy obu gości, piętra, chyba i konstrukcja
budynku, oraz klucz do mieszkania. Nie wiem nawet, czy nie nazywali się
tak samo, włączając imiona żon i dzieci, chyba tak... Różniło ich tylko
miasto. Dość odległe.
Tak mi się skojarzyło, dawne przypomnienie, hen przed wolnymi wyborami.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;