Re: Porównywanie plików

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 21:54:24 MET DST

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:h9to94$kn2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości

> Jak to "nie gwarantują" ???

GTP, hasło "checksum attack", albo po polsku "atak sum kontrolnych", a
tu poczytaj: (pierwszy lepszy)
http://www.pcworld.pl/news/331388/Prawie.niewykrywalny.atak.phishingowy.html
Miałem już w rękach dwa pliki, o identycznej długości, identycznej sumie
kontrolnej, jeden plik był pożyteczny, drugi szkodliwy.
Więc sam widzisz - nie gwarantują.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;