Re: odpowiedzialność materialna za sprzęt komputerowy w firmie

Autor: Tomasz Chmielewski <mangoo_at_nospam.wpkg.org>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 20:04:22 MET DST

Marek M. wrote:

> Chodzi o to, że ja się tym sprzętem opiekuję, ja go naprawiam itp.
> Dotychczas było to na stanie pracownkia odpowiedzialnego za krzesła,
> biurka , szafy itp w firmie. Dyrekcja chce to uporządkować i przekazać
> mi komputery.
>
> Dyrektor mówi, zebym się nie przejmował, bo przecież oni nie windykują
> takich losowych spraw. Np niedawno spaliła się jednej pani UPS- został
> zlikwidowany i nikt od niej nie żądał, by za niego zapłaciła.

Do czasu, az losowa sytuacja nie sprawi, ze firmie bedzie sie palilo pod
nogami...

Oczywiscie roznie bywa.

Ale aby spokojnie spac w nocy, warto sie upewnic, ze samemu zmienialo
sie wszystkie zamki w drzwiach wejsciowych i jest sie jedynym, ktory
posiada do nich klucze...

Albo chociaz upewnij sie, ze w tym dokumencie twoja odpowiedzialnosc
bedzie wylaczona od spraw losowych (pozary, powodzie, burze itp.),
wlaman/kradziezy, itp.

Tak ogolnie - jakis niezbyt zdrowy dokument.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org