Re: TightVNC i logowanie na drugiego użytkownika w win xp

Autor: A <A_at_a.pl>
Data: Sun 27 Sep 2009 - 16:54:46 MET DST

Maciek pisze:

> VNC poza lanem jest mało sensownym rozwiązaniem (to tak na marginesie). W
> przypadku połączenia z Windows XP Pro lepiej użyć rdp i łączyc się ze
> zdalnym pulpitem (w LAN i WAN).

Niestety komputery to XP Home nie Pro :-/ Generalnie łączę się do
serwera linuksowego zdalnie ale od czasu do czasu przydałoby mi się
podpięcie do jakiegoś komputera w LAN i albo bym przekierował port
takiego na zewnątrz. albo vnc na serwerze poprzez kompresowane
połączenie ssh.

> VNC można próbowac uruchomić nie jako
> program użytkownika, ale jako usługę systemową i wtedy będzie możliwe
> zalogowanie się na innego użytkownika.

podczas uruchamiania była tam taka opcja i ją wybrałem, ale nie wiem
co dalej. tj. z jakimi parametrami się łączyć. itp.

> Jednak, jeśłi to LAN, raczej sugeruję zastosowanie iTalc.

A zobaczę co to, dzięki.