Instalacja Windows 7 obok Visty

Autor: Jacek Kuklinski <jacekluk_at_nie.poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Sep 2009 - 20:07:36 MET DST

Witam,

Mam obecnie na dysku ATA 60GB system XP i Viste, a teraz dokupiłem dysk SATA
500GB i po dołożeniu do kompa chce na nim zainstalowac Windows 7.
Moje pytanie, czy jest to możliwe i czy nie zniknie bootmenu przy starcie
komputera. Windowsa 7 chcę zainstalowac prosto z systemu Visty na dysk SATA.
Ponadto pod Vista nigdzie nie moge poszukac, ze ten dysk SATA pracuje w DMA,
a BIOS wyświetla, że jest na UltraDMA5 - jak to włączyc pod Vistą (w
kontrolerach brak), a może SATA ma automatycze ustawienie na DMA?.
Aha, Dysk to Seagate Barracuda 7200.11 http://tinylink.com/?9SDtwzZvxW

Pozdrawiam
Jacek