Excel - jak kopiowac

Autor: karol <karol_at_kot.pl>
Data: Thu 24 Sep 2009 - 12:12:19 MET DST
Message-ID: <h9f5dr$4pa$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Pewnie troche NTG, ale sprawa opiera sie o pordukt MSowy.
Generalnie chodzi o Office 2007 - Excel z baza gdzie jest powiedzmy 250
000 wierszy.
Zakładam filtr i pojawia sie, dajmy na to 100 000 wierszy.
Chce TYLKO I WYŁĄCZNIE te wiersze przeniesc do nowego arkusza.
Zaznaczam je (czy to myszka czy wciskajac raz CTRL-A) i wciskam CTRL+C a
potem w nowym arkuszu CTRL+V i....
kopiują się wszystkie wiersze zamiast tylko tych wyfiltrowanych.
Kombinowałem z "wklej specjalnie" ale zawsze kopiuje mi wszystko.
Czy ktos ma sposób/metode, jak skopiować tylko to co mnie interesuje?
Received on Thu Sep 24 12:15:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 Sep 2009 - 12:42:01 MET DST