Problem z aktywacją W7

Autor: wk <wkat.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 22:05:02 MET DST

Witam,
pomóżcie proszę.
Mam zainstalowanetgo przed chwilą Windows 7 RTM PL x86, (wybrałem z
instalatora Ultimate). Do aktywacji mam "7Loader By Orbit30 Hazar v1.2".
Jak zatem aktywować? Mam laptopa benq, wybrałem z loadera ikonę producenta,
potem kliknąłem na install 7loader (wszystko jako administrator). Po
restarcie we właściowościch systemu, mam info, że do akywacji zostało 30
dni. Więc jak rozumiem, nie udało mi się aktywować. Prośba o pomoc...