Re: dziwny problem z instalacja drukarki

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 13:44:50 MET DST

W artykule <0ec1.000000d8.4ab89a7c@newsgate.onet.pl>, pabi napisał(a):

> Mam kompa z XP prof.
> Była wczesniej na nim drukarka HP 1150, potem 1300, a teraz jest 1300n.
> I wykrywa mi ją, zainstaluje do końca.widac drukarkę, własciwosci.
> Ale nie drukuje.
> We włąsciwosciach widac porty DOT4_001 i DOT4_002.

Model 1300n jak sama nazwa wskazuje, jest drukarką sieciową - nie możesz
jej podłączyć przez sieć?

> Na obu portach sa te stare drukarki

Są, czy były? Ile masz drukarek obecnie podłączonych?

> a tą 1300 n jakby wrzucął na którys z tych
> portów ale nie pozwala drukować.
> XP nie pozwla usunąc tycch starych DOT.

Usuń najpierw drukarki, które używały tych portów, później sprawdź
we właściwościach, czy port nie jest jeszcze przez coś używany. Jeśli
jest, to przełącz w tej drukarce, która używa tego portu tymczasowo
na np: LPT1. Jeśli port nie będzie używany, powinien system usunąć.
Dodatkowo sprawdź w menadzerze urządzeń, czy nie masz zainstalowanych
urządzeń DOT4/USB.

> Jak wszystko usunąc, te porty DOT, żeby wgrać od nowa tą drukarkę.
> System coś zapamiętał z tycvh starych instalacji.

Wątpię ;) Odinstaluj drukarkę, uruchom instalatora i postępuj
zgodnie z instrukcjami z ekranu.

Jacek