plik gdrv.sys w katalogu windows - źródło problemów u posiadaczy płyt Gigabyte

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Sep 2009 - 14:21:24 MET DST

Ostatnio zauważyłem na jednym z komputerów obecność sterownika gdrv.sys w
katalogu windows. Gdyby nie to, że raz się przywiesił to pewnie by tam
siedział. Po wywaleniu zauważyłem tak jakby stabilniejszą pracę systemu oraz
wzrost ilości klatek w grach o jakieś 10%. Temperatura grafiki w idle
spadła o 2 stopnie. Ciekawe jest to, że nie instalowałem żadnych innych
sterowników od gigabyte w stylu DES itp badziewia a widocznie wlazły one tam
samoistnie gdy pierwszy raz korzystałem z płyty instalacyjnej od Gigabyte.