Re: materiały do nauki Windows Server 2003/2008

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 16 Sep 2009 - 11:45:50 MET DST

Użytkownik "Rafał Jeżak" <rjezak.NOSPAM@NOSPAM.gmail.com> napisał w wiadomości
news:h8oq7m$n1f$1@inews.gazeta.pl...
> cześć,
>

> Szukam dobrych i najlepiej po polsku materiałów do nauki Windows Server
> 2003 i/lub 2008. Na sam początek przydałoby się trochę elektronicznego
> materiału, a później chciałbym spróbować jakieś książki.
> Co możecie polecić z materiałów elektronicznych? Jakąś stronę? Jest w
> ogóle coś takiego? (jeśli nie ma w języku polskim to ostatecznie po
> angielsku). A z pozycji książkowych, co jest godnego uwagi? Wiadomo, że
> na helionach i merlinach pełno różnych książek ale jak już mam coś
> kupować to najlepiej sprawdzone.

Książki przede wszystkim - przynajmniej mi sie z nich lepiej wiedzę odbiera ;-)
Jeśli książki to zależy co Cię interesuje, ale generalnie polecam MS-Press.
Na przykład W2k3 Resource Kit, W2k3 - protokoły i usługi, W2k3 zarządzanie
 i obsługa środowiska (przygotowanie do egzaminu 72-xxx) Windows
Security Resource Kit. Do książek masz dołączone materiały na CD.
Do W2k8 nie polecam nic - bo jeszcze sam nic nie mam.

Piciu