Re: Backup partycji przez sieć

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 20:41:59 MET DST

Dnia Tue, 15 Sep 2009 17:35:35 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

> Tue, 15 Sep 2009 17:24:41 +0200, w
> <gbcva5l082anogi2c6sgk3pj22403k824u@4ax.com>, "radekp@konto.pl"

> Ach, jeszcze utrudnię zadania -- zależy mi, aby z backupowanej partycji można
> było wykluczyć jakieś katalogi.
>
> Znałem nazwę takiego programu, ale... :]

Z przywracaniem nie będzie najmniejszego problemu, ale z zapisem poprzez
sieć hmm to raczej niemożliwe. No chyba że włożysz tam płytkę DVD-RAM,
albo użyjesz Visty i jej formatu zapisywalnego w locie.

Proponuję np. maleńki i bezinstalacyjny Drive Snapshot
http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm, albo coś z oprogramowania
Acronis. Ten pierwszy na pewno pozwala na zdefiniowanie folderów, które
należy pominąć.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/